Dag 11

30 juli 2018 - San Vincenzo, Italië

Hallo

Goeie morgen. Hier een ganse avond/ nacht een drukte van jewelste. De gastvrouw bereidde een avondmaal en dat werd bij veel mensen gesmaakt. Vandaag bezoeken we San Vincenzo. We zouden de bus nemen, maar de tijd tussen vertrek en terug naar huis komen leek te lang. Dan maar met de mobilhome. En mogen we blij zijn. Geen wonder dat hier gisteren super veel volk kwam eten, want San Vincenzo heeft naar onze normen niet veel te bieden. Jammer, want het is er wel supermooi. We hebben 3 restaurants moeten doen voor we een pizza konden eten en het werd precies niet geserveerd met veel goesting. Nu ja... ondertussen zijn we ons aan het verfrissen in het zwembad, want het is hier 38 graden en eten deze avond bij de gastvrouw. Morgen rijden we richting Pisa.

Tot gauw

Er toch nog even bijvertellen dat we heerlijk hebben gegeten. Een antipasti met alles erop en eraan, risotto, rosbief en een heerlijk gebakje als afsluiter.  Man, wat een heerlijk plaatsje is dit!!!  Respect voor de gastvrouw, gastheer, hun kinderen en vrienden die meehelpen om elke avond hun gasten in de watten te leggen. Ons petje af.

1. Pa en ma:
    30 juli 2018
    alles is gelukt om jullie te volgen.
    grtjs van het thuisfront.
    pa en ma
  2. Ann en Sarah:
    30 juli 2018
    Het ziet er ook echt leuk en gezellig uit bij jullie.
  3. Vandemaele rudi:
    31 juli 2018
    de foto s zijn mooi groetjes Ma en PA
  4. Christine verlinde:
    31 juli 2018
    Mooie foto's geniet van jullie reis
    Groetjes