Dag 10

29 juli 2018 - San Vincenzo, Italië

Hallo

We hebben tegen onze verwachting in een superrustige nacht gehad. Ongeveer 400 staanplaatsen en respect voor iedereen. We verlaten de camping en rijden naar Piombino centrum.

Een parking gezicht, onze fietden eraf en gaat ie😉.1 woord... wauw... echt de moeite. Totaal niet te toeristisch of te druk. We hebben gans het dorp doorheen gefietst. Echt gezellig. Na een verfrissend ijsje vertrekken we richting een nieuwe slaapplaats.

Een Agriturismo met zicht op San Vincenzo. Plaats voor ongeveer 10 campers, enkele kamers en en enkele huisjes. De gastheer en gastvrouw zijn supervriendelijk. We krijgen een koffie aangeboden met een stukje zelfgebakken taart. Een heerlijk thuisgevoel.

We stettelen ons en nemen een verfrissende duik in het zwembad. En wat een uitzicht.

‘S’avonds ons eigen potje gekookt en de mobilhome uitgekuist, want er mankeert iets aan het sanitair van de mobilhome. Ook een wastje gedaan, maar slingeren ( centrifuge) wou de wasmachine niet doen. Twas zondag zeker 😜. Nog even genieten van een drankje, versnapering en een filmke en dan bedje binnen

Tot gauw