Dag 17

5 augustus 2018 - Bardolino, Italië

Hallo

Voor onze ondertussen rituele ochtendplons hebben we een ontbijt genomen bij onze gastvrouw. Het was leuk om eens de voeten onder tafel te schuiven. Ze had ons een tafel gedekt bij de soeeltoestellen, zodat de kids konden spelen en wij eens konden genieten. Lief he 😉. Ze had superlekker gebakjes gemaakt. Een taartje met aardbei, een gebakje met ananas en kaas, druivenkoekjes en een kersengebakje, en dit alles naast alle ‘normalen dingen’. Het heeft ons gesmaakt.

We zijn de fiets opgesprongen om Lazise te bezoeken. Een klein toeristisch dorpje een goed half uurtje rijden van Bardolino.

Langs de weg blijft onze fietskar voor de kindjes ‘DE’ blikvanger. Ik denk dat we er gerust een zaakje in kunnen beginnen 😊.

Na een halve winkel boodschappen mee te brengen en papa een dubbel gewicht mocht meesleuren zijn we in 1 keer boven geraakt met de fiets. De conditie gaat ervoor vooruit 😊. Hehe.

We hebben genoten van een spaghetti na een verfrissen duik in het zwembad en gaan nu samen nog een aflevering van onze serie kijken nu de jongsten eens vroeg slapen 🤞.

Tot gauw