Woensdag 24/07 Dag 5

24 juli 2019 - Bergamasco, Italië

Goeie morgen

We verlaten dit rustig plekje op zoek naar een nieuw avontuur. We zoeken vandaag in de regio Bergamasco, Piëmont. Een agriturismo (Amarant) in de ongerepte natuur. Er staat nog een camper op de parking wanneer wij ons aanmelden. We zoeken een plaatsje in de schaduw, want er komt een bloedhete dag aan. De eigenaar, wiens dagje het niet is, verzoekt ons wat vooruit te rijden, waardoor de satelliet geen ontvangst meer krijgt. Hij verwacht duidelijk nog heel wat mensen. We blijven echter de ganse dag met 2 campers staan😏. We vinden verfrissing in het leuk zwembad en amuseren ons rot met de vele opblaasspullen die we meebrachten. Een echte luilekkerdag vandaag. Moet ook wel eens kunnen. Voor het eten nemen we nog een ( genoodzaakte) ijskoude douche.  ‘S avonds komen twee paardjes ons vergezellen. Ze lopen vrij rond op de boerderij. Ari kan niet genoeg krijgen van de varkentjes, paarden, koeien, geiten, schapen en de poes. Ooit kopen we jou een boerderij zoetje 😏. De vele luidruchtige en bloeddorstige muggen dwingen ons naar binnen te gaan.

We hebben al een nieuw plekje gevonden voor morgen 😏

spannend

Slaap zacht xxx