Maandag 29/07 dag 10

29 juli 2019 - Parma, Italië

Goeie morgen

Pff... wat een kort nachtje. Ari kon gisterenavond de slaap niet vatten, dus werd het laat en.... vroeg.

Om 5.15u vertrekken we naar de luchthaven van Malpensa. Gelukkig is het nog niet zo druk en kunnen we een uur ‘ lossen en laden’ voor de ingang. Het inchecken verloopt wat stroef, van het kastje naar de muur, maar uiteindelijk geraakt Nigel bij de gate en heeft zo’n 5 min over 🥵.

Vanaf het moment dat we een berichtje krijgen dan hij goed geland is kunnen we onze reis met een gerust hart verder zetten.

We rijden richting Parma. Camping ‘Arizona’ heeft meer dan wat we nodig hebben. 4 zwembaden, wellness en een grote speeltuin. Maar het onbetaalbare is het uitzicht. Pff... hier krijgen wij toch echt niet genoeg van.

Een telefoontje bevestigd onze slaapplaats voor morgenavond met ‘ a place with a nice panoramic vieuw over Florence’ volgens de eigenaar. Dus dat beloofd voor morgen 😜.

Na het beleven van wat kleuterkriebels voor het buurmeisje moeten de jongens naar bed.

Wij kunnen voor het eerst genieten met ons tweetjes van een gezellige avond met een flesje wijn vanuit de wijngaard van Canelli.

Slaapwel en tot morgen

Aja, morgen voormiddag proberen we een parmaham bedrijf te bezoeken. We zijn altijd in voor een schelleke ham 😏.