Donderdag 25/07 Dag 6

25 juli 2019 - Canelli, Italië

Goeie morgen.

Met de muggeninvasie in het achterhoofd laden we de camper en rijden we richting Canelli. We vonden ng één van de weinige agriturismo’s in de buurt. Nog evenbij de winkel langs, want het domein ligt helemaal afgelegen.

Een uurtje en half later komen we aan bij ... we worden er hartelijk verwelkomd en mogen een plaats kiezen. Al zijn deze zeer beperkt (3). Doet hij er alles aan om het naar ons zin te maken. Vader is nog op toer met Chinezen.

We zitten in een gekende wijnstreek en mogen dadelijk ook proeven van de wijn let bubbels. Suuuuuperlekker 😏.

Alweer kunnen we genieten van het aangename water van het zwembad. Maar deze keer is de topper het uitzicht. Amai nie...

‘ S avonds doen we ons eerste wastje en nog geen uurtje later is deze al bijna droog dankzij het aangename windje. Er hangt in de verte wel onweer in de lucht.

Aja. Klein detail... we staan naast Belgen en Nederlanders.

We maken enkele pizza’s klaar en ...

Slaapwel

Morgenavond reserveren we in het restaurant 😏