Zaterdag 03/08 Dag 15

3 augustus 2019 - Ravenna, Italië

Goeie morgen

De storm die gisterenavond over het dorp heen raasde woelt nog even door ons hoofd. We beseffen dat we veel geluk hebben gehad. Op de camping wordt nog heel wat puin geruimd en we vertrekken zonder te ontbijten. (die vinden we straks wel op de markt). We krijgen een korting aangeboden voor de afgelopen nacht.

De markt in Fano is helemaal ons ding vandaag. We slenteren doorheen het mooie stadje en snuffelen in de vele kraampjes. We brengen enkele lekkernijen mee en wat kleren. We kopen er de lokale krant om te zien of de storm vermeld wordt. En ja hoor! Fano is een dorpje waar veel Italianen vertoeven. Weinig toeristen 😊. Heel leuk.

In de namiddag rijden we door naar onze volgende bestemming. Ravenna. Vorig jaar hebben we de stad bezocht. We komen aan op een bio-agricampegio waar ze wat groeten telen, brood maken en eigen confituren en wijn verkopen.

Ook hier heeft de storm gisteren gewoed.

We kunnen er gelukkig de was doen, want die hing gisteren nog buiten tijdens de storm.

Het was vandaag een relax dagje. We hebben er van genoten.

Morgen rijden we richting Montebello. We zijn echt op de terugweg... we mogen er niet te veel aan denken. Gewoon genieten!

Een goeie nacht