Zaterdag 20/07 Dag 1

20 juli 2019 - Orsingen-Nenzingen, Duitsland

Goeie morgen

Na een goeie nachtrust genieten we van ons ontbijt en vertrekken we om 9.30u richting Duitsland. We hebben heel wat kilometers voor de boeg.

Aan files en wegwerkzaamheden geen gebrek onderweg.  Dit vertraagt ons aankomstuur zienderogen, maar zo hebben we wel de kans om te genieten van uitgestrekte velden die bezaaid liggen met bollen hooi. Zalig.

De slaapplaats die we voor ogen hadden is volgeboekt. We krijgen een ander adresje zo’n 3 kwartier verderop.

Vlug inchecken om nog een plons te kunnen nemen in het zwembad. Amai, dat deed deugd!

De kinderen kunnen eindeloos spelen met allerhande fietsjes terwijl wij ons eten bestellen in het restaurant. Ze komen snel van de frietjes smullen om zeker geen tractor kwijt te spelen. Leuk om te zien.

Afgemat keren we terug, naar de mobilehome ( wij, niet de kids 😏). Ari is er niet gerust in. De boeven zijn in de bilome.

Nog wat tv kijken en dan oogjes dicht en ...