Zondag 28/07 Dag 9

28 juli 2019 - Milaan, Italië

Goeie morgen

Papa en mama hebben goed gelachen. Iedereen sliep nog en zo konden we het ‘leven zoals het is op een camping’ observeren. Er was een gezin een plooitent aan het inpakken, een ander gezin was aan het ontbijten. Een andere vrouw moest af en toe eens over haar moto wrijven en nog zoveel meer. Het is best grappig om gedrag te observeren zonder dat iemand doorheeft dat je kijkt.

We dachten eigenlijk wakker te worden en een dag regen tegemoet te gaan, maar voorlopig geen regen te zien. Snel naar de plaatselijke bakker, ontbijten en de fietsen van het fietsrek. Een ouder Nederlands koppel gaven ons enkele routes.

Wat een uitzicht zo’n 15 km lang. We zagen een klein strandje. We trekken de remmen dicht en enkele trappen lager hebben we complete rust... zalig!

De jongens proberen stenen te ketsen. Het duurt niet lang of Kobe en Ari zijn klets kleddernat en zitten achter de eend aan. Grappig!

We gaan nog even zwemmen terwijl het begint te druppelen.

Ari zou liever in het meer zwemmen en heeft zo een ambetant momentje 🥴.

Na een verwarmende douche ruimen we alles op en vertrekken we richting Milaan. Nigel vertrekt morgenvroeg op de luchthaven van Malpensa naar Zaventem.

Gelukkig hadden we gisteren geen boottochtje meer gemaakt, want in de storm bleek er een man vermist te zijn. hij was nochtans een ervaren man en verloor toch het leven. hij laat 3 kinderen achter. Wat erg, we kunnen het meenemen als een lesje voor onszelf.

We vinden een camperplaats bij de zoo, maar die is gesloten. We kunnen er wel overnachten en hebben elektriciteit.

Nog een filmpje en naar bedje. We zetten onze wekker om 5u.

slaapwel

1. Lefevere Steve:
    28 juli 2019
    Jammer voor Nigel hè.
  2. Stijn en Sophie:
    29 juli 2019
    Idd jammer, maar we hebben samen wel 9 mooie dagen gehad. Leuk dat je onze blog volgt. We zijn nu op weg naar Parma. De ham gaan proeven 😏