Donderdag 08/08 Dag 20

8 augustus 2019 - Bardolino, Italië

Goeie morgen

Gisterenavond hebben we tot rond1u regen gehad. Maar nu schijnt de zon al volop 😆😅

In Bardolino is er markt. Daar moeten we toch even naar toe, want deze markt is nieuw voor ons.

We nemen tegelijk onze zwemkledij mee, want gisteren hebben we de kids een duik in het meer beloofd.

De markt overweldigd ons een beetje en al snel nemen we de promenade die leidt naar een bootverhuur. Eens geen motorboot, maar een pedalo bootje.

Wat ... was ... dit ... leuk 🤩😊

Ari was liever kapitein dan in het water te moeten, maar wat is een boot zonder kapitein he. ‘T moeten niet allemaal toeristen zijn nje 😆.

We waren te voet, dus hadden we nog een heuse beklimming tegoed.

We konden een duik int zwembad goed gebruiken.

De beklimming van daarnet waren we al even vergeten en we besluiten int stad te gaan eten. We brengen een flesje ‘zoete wijn’ mee. Muscato verkopen ze niet want dit is blijkbaar wijn uit Toscane. Deze is geteeld in Bardolino.

Morgen eens met de fiets naar Garda. En het zal ook onze laatste dag worden aan het Gardameer 😢.