Dag 9

28 juli 2018 - Montepulciano, Italië

Hallo

Na de gezellige avond binnen de kasteelmuren en een goeie, maar te korte nachtrust vertrekken we richting de Middellandse zee. Tussenin maken we een stadsbezoek aan het mooie Montepulciano. We hebben er lekker gegeten en veel mooie dingen gezien en veel Nederlands gehoord vandaag. Altijd grappig als mensen denken dat je ze niet begrijpt 😉. Alhoewel dat met blonde jongens niet makkelijk weg te steken is.

We hadden een overnachtingsplaats in gedachten en na geen respons te krijgen op onze mail, bleek de plaats dus ook volzet.

Dan maar op zoek gegaan naar een ‘overnachtingsplaats’, want wildkamperen is hier kennelijk niet aan te raden. Zo zijn we beland op een megacamping die niet op onze app ‘campercontact’ te vinden was.

We verkiezen liever iets kleiner en gezelliger, maar voor de kids maakte dit niets uit. Integendeel. Ze zijn net in dromenland en tis nu 00:28. Er is een megazwembad, speeltuin met springskastelen, animatie, noem maar op. Maar die kleine batterijen gaan duidelijk het langst mee.

De zee is op wandelafstand. Toch een pluspunt 😉.

Morgen nog eens naar het strand en dan toch op zoek naar iets rustigers.

Tot gauw

1. Ann en Sarah:
    29 juli 2018
    We vinden het fantastisch dat wij jullie langs deze weg ook kunnen volgen
  2. Fam. Merreel - Vankeirsbulck.:
    29 juli 2018
    Hey makker wat tof zeg geniet nog van de vakantie .