Dag 13

1 augustus 2018 - Pisa, Italië

Hallo

Deze morgen iets vroeger uit de veren dan normaal om Nigel op te halen in de luchthaven van Pisa. Hij landde er om 9u en alles verliep vlotjes. Een uurtje later waren we al in de binnenstad van Pisa. Terug bloedheet vandaag. 40 graden in de binnenstad.

Het is toch leuk om de fietsen mee te hebben, want zo zie je heel wat meer van een stad. We hebben gans Pisa en zn bezienswaadigheden doorkruist. Een mindergrote stad dan we verwacht hadden. Nu, de toren van Pisa was dan ook de blikvanger waar we erg naar uitkeken. En mooi is hij wel. We hadden ergens een vuil witte toren verwacht die mss wat schuin stond, maar de toren bleek ECHT schuin te staan en was mooi wit. We mochten er niet op omdat de kindjes min. 8 jaar moesten zijn. Maar toch, twas de moeite om eens te zien.

We keerden terug naar dezelfde overnachtingsplaats van vorige nacht en konden nu ook eens met Nigel ravotten in het water. Ari had touche hoor. Hij wou met de meisjes spelen en hij kreeg dan ook de volledige aandacht 😊. ‘S avonds keken we nog een serie’tje op Netflix samen met Nigel. Gezellig.

Morgen bezoeken we Lucca.

Tot gauw