Dag 12

31 juli 2018 - Pisa, Italië

gauw

Hallo

Met een fijne plek op onze ‘hier moeten we nog eens terug komen’ lijst vertrekken we richting Pisa. We verkiezen een route ver van de autosnelwegen om zo van het echte Toscane te kunnen genieten.

Een lange rit, maar echt wel de moeite waard. De zonnebloemvelden, de typische grote smalle sparren, de uitgestrekte velden. Alles waar we op gehoopt hadden kregen we te zien 😉 We hebben onze route wat uitgebreid door het dorpje ‘Montieri’ te bezichtigen. Thuis hadden we gelezen dat de burgemeester er een oproep deed om het dorp wat leven in te blazen en de vervallen huizen op te knappen. Jammer, want eens aangekomen bleek het plaatselijk immo kantoor dit behoorlijk uit te buiten.

We kwamen rond 17u aan in Pisa. Al bij al nog goed dat we vandaag van de airco hebben kunnen genieten, want het is bloedheet. 36 graden, maar het voelt net dat tikkeltje warmer aan 😅

Morgen bezoeken we Pisa, maar eerst halen we Nigel op om 9u in de luchthaven. Hopelijk vinden we dicht parking 😱 En vanaf dan reizen we verder met zn 5 😃.

Tot gauw